loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 2 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی عینک پلیس مدل e450

 

اگر به دنبال خرید عینک آفتابی با کیفیت بالایی هستید و دوست دارید تا در میان دوستانتان متفاوت تر از بقیه باشید ما به شما عینک آفتابی پلیس را پیشنهاد می کنیم.کمپانی پلیس بی شک یکی از معتبر ترین کمپانی تولید کننده عینک های آفتابی در سطح جهان می باشد.و همانطور که می دانید یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کار ها همیشه از این کمپانی بوده است.ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک یکی از محصولات این کمپانی را قرار داده ایم.

  عینک پلیس مدل e450 بی شک در میان سایر محصولاتی که تا به حال از این کمپانی دیده ایم یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کارهای آن می باشد.شما با خرید عینک افتابی فوق دیگر نگران  نور و اشعه های مضر آفتاب نباشید چرا که محصول فوق دارای استاندارد های لازم در این زمینه بوده و از ورود اشعه های مضر به داخل عینک جلوگیری می کند. همچنیبن این عینک دارای استاندارد uv400 بوده و از این نظر نیز کامل می باشد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی محصول فوق را فراهم کرده ایم .همین الان براحتی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید عینک آفتابی ری بن

 

همه شما عزیزان حتما به دنبال یک عینک آفتابی با کیفیت عالی می باشید و از میان مارک های مختلف بازار نمی دانید که کدامیک را انتخاب نمایید.ما امروز یکی از مدل های کمپانی ری بن را به شما معرفی می کنیم.این عینک آفتابی زیبا دارای تمامی استاندارد های موجود بوده و بدنه ان به نوعی طراحی شده است تا به همه نوع صورتی بتواند ست شود.

در نگاه اول هر کسی که این عینک خوش فرم را در صو.رت شما مشاهده کند به کیفیت و زیبایی ان پی خواهد برد.قطعا خرید عینک آفتابی فوق می تواند یک انتخاب خوب در میان انبوه عینک های موجود در بازار باشد.

 

از نظر استاندارد های جهانی همانطور که قبلا هم گفتیم این مدل دارای استاندارد  uv400 می باشد

همچنین یک عینک خوب باید بتواند تا حدود 75 تا 90 درصد از میزان نور محیط را کاهش دهد که عینک مذبور چنین قابلیتی را دارا می باشد.

امروز در البرز خرید شما می توانید به صورت خرید اینترنتی یک عینک زیبا رابرای خود و یا دوستانتان تهیه نمایید..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عینک اورجینال ری بن

 

 

بررسی های جدید نشان داده است که نگاه مستقیم به نور افتاب  باعث صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما خواهد شد.حتی در روزهای آفتابی زمانیکه در حال قدم زدن هستید  نیز  میزان نور موجود می تواند باعث آسیب رساندن به مردمک چشم شود.

کمپانی ری بن در این زمینه یک عینک آفتابی زیبا و در عین حال منحصر به فرد را روانه بازار نموده است و با استفاده از این عینک کاملا استاندارد دیگر نگران چشمان خود نباشید.

البرز خرید  برای راحتی شما عزیزان نیز این محصول رابه صورت خرید اینترنتی در فروشگاه قرار داده است.

 

قیمت های متفاوت این عینک

در سایر فروشگاه های دیگر ممکن  است این محصول را تا سقف حتی یکصد هزرا تومان نیز به فروش گذاشته باشند اما  ما بر این نظر واقف هستیم که قیمت های مناسب رابر کالا های خود نهاده وبه فروش بیشتر فکر کنیم.

 

در ضمن حق مشتری استفاده از کالای مرغوب اما با قیمت نصفانه می باشد.

در زیر به برخی از مشخصات یک عینک خوب اشاره کرده ایم که همگی را در مارک ری بن خواهید یافت

يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:
۱) شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند.
۲) به ميزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند.
۳) باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود.
۴) شيشه ها بايد خاكستري، سبز ، زرد يا قهوه اي باشند كه رنگ قهوه اي ارجحيت دارد. همچنين عينك آفتابي بايد كل فضاي چشم و اطراف محوطه قرارگيري چشم در صورت را در بر بگيرد.

 

کلمات کلیدی:

عینک پلیس , عینک آفتابی پلیس , خرید عینک پلیس , فروشگاه عینک آفتابی , عینک افتابی ,خرید عینک , خرید پستی عینک , خرید اینترنتی عینک ,عینک ری بن ,عینک ریبن , خرید عینک ری بن

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

زیبایی و ظرافت در عینک های پلیس

 

 کمپانی پلیس یکی از محصولات فوق العاده زیبا و جوان پسند خود را با نام عینک آفتابی مدل s8180 روانه بازرهای جهانی کرده است.این عینک زیبا دارای بدنه ای منحصر به فرد بوده و از نظر زیبایی یکی از  پر طرفدارترین ها در نوع خود می باشد.

البرز خرید نیز این عینک زیبا را تهیه و در فروشگاه خود قرار داده است و شما براحتی می توانید به صورت خرید اینترنتی این کالا را سفارش دهید.

 خصوصیات فنی

دارای شیشه های کاملا استاندارد بوده و مانع از عبور هر گونه اشعه مضر به درون چشمانتان خواهد شد.

به مزان قابل توجهی از ورود اشعه  ماورای بنفش  جلوگیری خواهد کرد.


 

بهمراه این عینک یک کیف و دستمال اورجینال نیز به خریداران داده خواهد شد.

شما از اورجینال بودن این محصول می توانید مطمئن باشید چرا که دارای شماره سریال حک شده بروی بدنه خود می باشد.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محصولی منحصر به فرد یا عینک آفتابی جیمز باند

 

 

یک عینک آفتابی فوق العاده با کارایی بالا-شما از این به بعد خواهید توانست براحتی تشخیص دهید چه کسی در پشت سر شما در حال حرکت است بی آنکه سر خود را به عقب برگردانید.این خاصیت به خاطر عدسی های خاصی می باشد که در این عینک به کار رفته است.

 مشخصات فنی

در ساخت این عینک از یک فریم فلزی مشکی زیبا و مستحکم استفاده شده است

دارای استاندارد های جهانی بوده و از ورود اشعه های مضر به درون چشم جلوگیری می کند.

از نظر فرم و شکل عینک بسیار شیک و جوان پسند بوده و حالتی زیبا رابه صورت شما می دهد.

 یک عینک با 3 کاربرد : ضد  آفتاب ، دارای  400-UV  ضد تشعشعات مضر و دیدن پشت سر به سادگی ..این  یک محصول جدید می باشد که تابحال مانند آن در بازار نبوده است ،

 

استفاده از عدسی های جدید کاملا جالب که از جلو بسیار جذاب به نظر می رسند باعث شده که به چهره اغلب دوستان ،جذابیت خاصی دهد و ضمن اینکه پشت سر خودرا نیز به راحتی ببینید.

 جالب است بدانید که این محصول در رده پر فروش ترین ها در سطح جهان قرار گرفته است و کافیست برای اثیات این موضوع نام لاتین این عینک را در گوگل سرچ کنید  تا متوجه منظورمان شوید.

در مورد قیمت گذاری این کالا در البرز خرید کمترین و منصفانه ترین قیمت را قرار داده ایم تا همگان بتوانند قدرت خرید داشته باشند.شما براحتی می توانید این محصول را خرید اینترنتی نمایید.

 کلمات کلیدی:

عینک پلیس , عینک آفتابی پلیس , خرید عینک پلیس , فروشگاه عینک آفتابی , عینک افتابی ,خرید عینک , خرید پستی عینک , خرید اینترنتی عینک

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

عینک های آدیداس-نهایت ظرافت و زیبایی

 

 

برای تمامی کسانی که به دنبال طرح های شیک و اسپرت هستند و می خواهند در میان دوستان خود متفاوت تر باشند ما عینک آفتابی آدیداس را پیشنهاد می کنیم.این محصول زیبا  با ورود به بازار در همان روز های اول توانست چشمان زیادی رابه خود خیره نماید.

البرز خرید این کالای نفیس را به صورت خرید اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 
 طراحی شیک و اسپرت

کمپانی آدیداس   با طراحی اسپرت این عینک زیبا بیشتر بازار ورزشی را مورد هدف خود قرار داده است چرا که به وضوح دیده می شود اکثر ورزشکاران معروف از این مدل برای خود استفاده می کنند.

 

استاندارد های جهانی

در میان طرح بسیار شیک و منحصر به فردی که این مدل دارد  تمامی استاندارد های لازم را نیز به همراه داشته و دارای uv400 بوده و همچنین مانع از عبور اشعه های مضر به درون چشم شما می شود

 

شما می توانید ساعت های طولانی بی آنکه چشمانتان احساس خستگی کند از این عینک زیبا استفاده نمایید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی  چشم نواز با عینک های نایک

 

 این بار کمپانی نایک با یکی از محصولات فوق العداه و زیبا و منحصر به فرد خود وارد بازر رقابت عینک آفتابی شده است.این محصول زیبا طوری طراحی شده است که هم مورد پسند آقیان بوده و هم اکثر خانم ها نیز از این مدل اظهار رضایت نموده اند.

کمپانی نایک در اظهار نظر خود مدعی شده است که استاندارد ترین عینک  را با این مدل روانه بازار کرده و در کنفراس خبری نیز اعلام کرده اند که شیشه های این عینک از ورود بیش از 99 در صد اشعه ماورای بنفش به درون  خود جلوگیری می کند.

از نظر استاندارد  نیز  دارای uv400 بوده و همین نکات مثبت  باعث فروش زیادی از این محصول زیبا و شیک شده است.

 با خیال راحت از این عینک استفاده کنید

شما با خیال راحت می توانید  مدت زمان طولانی از این عینک استفاده نمایید چرا که اصلا باعث  خستگی چشمانتان نخواهد شد.

 
 البرز خرید برای راحتی در امر خرید شما عزیزان امکان خرید اینترنتی را برای این محصول فراهم اورده و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تفاوت را با عینک s8311 پلیس احساس کنید

 

 اگر برایتان این سوال وجود داشته باشد که کدام یک از محصولات کمپانی پلیس بیشترین فروش را تا بحال نصیب این شرکت کرده است باید بگوییم  بر طبق گفته خود این شرکت عینک آفتابی مدل s8311 بیشترین طرفدار را در سراسر جهان تا به حال به خود اختصاص داده و حتی بسیاری از چهره های معروف در عرصه سینما و ورزش نیز از این مدل استفاده کرده اند.

 
 البرز خرید  به مانند همیشه این محصول پر فروش را به محصولات خود اضافه نموده و امکان خرید اینترنتی آن را نیز فعال نموده است.

شما عزیزان اگر به دنبال یک عینک شیک و در عین حال استاندارد هستید یکی از پیشنهادات ما به شما  این مدل منحصر به فرد می باشد.

 

خصوصیات عینک فوق

این عینک دارای شیشه هایی با uv400 بوده و از هر نظر کاملا استاندارد میباشد

به هیچ وجه باعث تغییر مصنویی رنگ محیط نخواهد شد

شما می توانید ساعت ها بدون اینکه احساس خستگی در چشمانتان نمایید از این عینک استفاده کنید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جدیدترین محصولات  عینک های آفتابی

 

 

کمپانی پلیس دوباره با یکی از برترین های خود در زمینه عینک آفتابی وارد بازار شده است و این بار مدل s8189 را به همه علاقه مندان به محصول خود معرفی می کند.

این عینک فوق العاده زیبا و در طرحی منحصر به فرد نسبت به محصولات مشابه خود ساخته شده است و می توان گفت در نوع خود بی نظیر و یا کم نظیر است.

 البرز خرید  برای راحتی در خرید شما عزیزان این محصول زیبا را در فروشگاه خود قرار داده و امکان خرید اینترنتی آن نیز فعال می باشد.

    

s8189 دریک نگاه

به نظر اکثر قریب به اتفاق کسانی که این عینک را از نزدیک دیده اند هگی بر این نظر موافق بوده اند که طرح بسیار شیک این مدل نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر در چشم می باشد و با داشتن این عینک می توان نسبت به بقیه احساس متفاوت بودن نمود.

 استاندارد های بین المللی

شیشه های این محصول دارای تمام استاندارد های جهانی بوده و از ورود هرگونه اشعه مضر به داخل جلوگیری می کند

شما با خیال راحت می توانید ساعت ها از این عینک آفتابی زیبا استفاده نمایید بی آنکه چشمانتان خسته شود

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لذت گوش دادن به موزیک با عینک آفتابی مخصوص

 

آیا دوست دارید در حین انکه عینک آفتابی خود رابر چشمانتان زده اید و در حال پیاده روری و یا دوچرخه سواری هستید به موزیک دلخواه خود گوش کنید و از هوای بیرون لذت ببرید؟

به نظرتان اگرعینک شما قابلیت پخش موزیک را داشته باشد آیا این طور بهتر و راحت تر نیستید؟

عینک امروز ما که می خواهیم به شما معرفی کنیم دارای یک پخش کننده موزیک قدرتمند و با کیفیت بوده که دارای حافظه 4 گیگابایتی  با قابلیت ارتقا تا 16 گیگا بایت می باشد.


 

در طراحی این محصول نهایت دقت و ظرافت به کار رفته است و دارای طرحی بسیار شیک می باشد.

دیگر از شر سیم هدفون و این قبیل دردسر ها راحت شوید و در میان دوستانتان متفاوت تر ظاهر شوید.

گروه البرز خرید برای راحتی شما خریداران عزیز امکان خرید اینترنتی را برای این محصول فعال نموده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش دهید و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

امکانات این عینک

*عینک با شیشه دودی
* 4 گیگابایت حافظه ، قابل ارتقا تا 16 گیگابایت
*کابل اتصال به کامپیوتر
*شارژر
*یک عدد کیف درجه یک ضد ضربه عینک
*دستمال مخصوص عینک

محافظت کامل از چشمان شما

 
با خیال راحت از این عینک هر زمان که خواستید استفاده نمایید .شیشه های استاندارد این محصول دارای 400 uv بوده و مانع ورود اشعه های مضر به چشمانتان خواهد شد.

در زمان استفاده طولانی مدت به هیچ وجه باعث خستگی چشم هایتان نخواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 110