loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 5 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

گردنبند پرندگان خشمگین

 

 

گردنبند پرندگان خشمگین - همه شما با پرندگان خشمگین آشنا هستید و تا به امروز هم  با بازی های این شخصیت و هم با سایر محصولات تولید شده مربوط به این شخصیت آشنا هستید.امروز هم یکی دیگر از محصولات ساخته شده که شخصیت پرندگان خشمگین در ان به کار رفته است را به شما معرفی می کنیم.گردنبند پرندگان خشمگین یکی از زیبا ترین محصولات ساخته شده  از این شخصیت می باشد و می تواند یک هدیه مناسب برای  دوستان شما باشد.ما در فروشگاه البرز خرید  این گردنبند زییا را به صورت خرید اینترنتی در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم.حتما سعی کنید تا در هنگام خرید این محصول از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید چرا که مشاهده شده است  محصولاتی با همین شکل اما با کیفیت بسیار پایین در دیگر فروشگاه های اینترنتی در حال عرض و فروش هستند.شما می توانید از محصولی که ما بریاتان ارسال می کنیم بار ها و بار ها استفاده کرده بی انکه تغییری در رنگ و شکل آن ظاهر شود.

 

گردنبند پرندگان خشمگین

 این شخصیت دوست داشتنی به دلیسل محبوبین بالایی که در میان نسل امروز پیدا کرده باعث شده استا تا انواع و اقسام محصولات مختلف با طرح و شکل پرندگان خشمگین وارد بازار شوند.این گردنبند زیبا همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید  دارای ظرافت خاصی در طراحی بوده و واقعا می تواند به عنوان یک هدیه بسیار شیک برای همسر و یا نامزدتان محسوب شود.در البرز خرید ما سعی کردیم تا گردنبند پرندگان خشمگین را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به شما عزیزان عرضه نماییم.هر جای ایران عزیز که هستید می توانید با کلیک بروی خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

خرید گردنبند پاور بالانس , گردنبند پاور بالانس , گردنبند کریستال , خرید گردنبند کریستال , خرید گردنبند پرندگان خشمگین , گردنبند ماه تولد , خرید گردنبند ماه تولد

 

 

========================================================

ریش تراش ضد آب

 

 ریش تراش ضد آب - اگر به دنبال یک ریش تراش کم حجم و ضد آب هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و دارای کیفیت بالای اصلاح باشد ما به شما مارک فورس را پیشنهاد می کنیم.این ریش تراش کوچک در میان انواع محصولات مشابه دارای کمترین حجم بوده و همچنین با توجه به قیمت واقعا مناسب آن ضد اب بوده و کاملا از این بابت می توانید به آن اطمینان کنید.این محصول  قابلیت شارژ شدن را دارا بوده و در هنگام استفاده از آن به مدت طولانی می تواند  شارژ خود را حفظ کند و این هم یکی دیگر از مزیت های این دستگاه می باشد.

با خرید ریش تراش فوق تفاوت را احساس کنید.


 

ریش تراش ضد آب

 

تکنولوژی مورد استفاده در این دستگاه باعث شده است تا در کوچکترین حجم ممکن آن را تولید کرد و از این بابت بسیار مورد توجه علاقه مندان به دستگاه های کم حجم قرار گرفته است.در مورد کیفیت اصلاح آن همین بس که تیغه های به کار رفته در این ریش تراش با کیفیتی فوق العاده بالایی صورت را اصلاح کرده و بدون کوچکترین درد در کمترین زمان می توانید نتیجه ای  باور نکردنی  را ببینید.

این محصول می تواند به عنوان یک هدیه همیشه به یاد ماندنی برای همسر و یا پدرتان محسوب شود و موجب خوشحالی انها را فراهم کند.ریش تراش موجود از یک موتور قدرتمند و کم حجم تشکیل شده که با بالاترین کیفیت موجود می تواند عمل اصلاح را برای شما انجام دهد.همانطور که در تصاویر هم مشخص است این ریش تراش براحتی قابل حمل بوده و هر کجا که باشید می توانید از ان استفاده نمایید.

 البرز خرید امکان خرید اینترنتی این کالا رابرای شما عزیزان فراهم اورده است و براحتی می توانید اقدام  به خرید کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست پرداخت نمایید.

 کلمات کلیدی:

خرید ریش تراش , ریش تراش ضد آب , بهترین ریش تراش , خرید اینترنتی ریش تراش

 

========================================

مستند شکوه تخت جمشید

 

 

 

 

مستند شکوه تخت جمشید - سفری به تاریخ کهن  و باستان ایران-سفری به دوران پادشاهی کوروش کبیر-شناخت هر چه بیشتر تخت جمشید و هزاران راز نهفته در این باره را با مستند شکوه تخت جمشید می توانید بیابید.در این مستند بسیار زیبا شما با دوران  پادشاهی سلسله هخامنشی و آثار باستانی ان بیشتر آشنا خواهید شد .این مستند زیبا شما را به یک سفر رویایی خواهد برد.

البرز خرید  امکان خرید اینترنتی این محصول رابرای علاقه مندان به آن فراهم آورده است و براحتی می توانید ابتدا محصول خود را سفارش داده و سپس بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

مستند شکوه تخت جمشید

 

نحوه ساخت این مستند به صورت سه بعدی بوده و همین امر بر جذابیت دیدن آن می افزاید.کلیه  اتفاقاتی که در این محصول به نمایش درمی آید بر اساس معتبر ترین اسناد تاریخی به جای مانده بوده و در آن هیچ گونه تخیلی به کار نرفته است.مجموعه مستند تخت جمشید  قطعا یکی از آثار به یاد ماندنی در این زمینه خواهد ماند.اگر شما هم دوست دارید و علاقه مندهستید تا با تاریخ کهن سرزمین مادری خود بیشتر آشنا شوید پس دیدن این مستند خالی از لطف نخواهد بود.این مجموعه را می توان اولین  مستندی دانست که به طور کلی به تمام قسمت های تخت جمشید پرداخته و راز و رمز های ان را بازگو می کند. شکوه و عظمت این بنای باستانی را باید در این مستند ببینید تا باورتان شود که تخت جمشید دارای شکوه و عظمت بی همتایی بوده است.نوع معماری و ظرافت بسیار عجیبی که در نقش و نگارهای تخت جمشید به چشم می خورد ادمی را به تعجب وا داشته که چگونه امکان دارد چند هزار سال پیش آنقدر دقیق . با ظرافت این آثار را ایجاد کرده باشند.

   

کلمات کلیدی:

مستند شکوه تخت جمشید , مستند کوروش کبیر

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

 

========================================================

خرید کپسول آتش نشانی

 

 

 

حادثه همیشه در کمین است و اگر مراقب نباشیم ممکن است خدای نکرده روزی گریبان گیر خودمان شود.یکی از این حوادث خطر آتش سوزی می باشد.اگر همیشه همراه خود در منزل و یا  اتومبیل خود کپسول اطفاء حریق داشته باشید دیگر نگران حوادث این چنینی نخواهید بود.همانطور که می دانید کپسول های اتش نشانی دارای حجم بزرگی بوده و سنگین می باشندو استفاده از ان ممکن است برای هر کسی میسر نباشید.ما برای رفع این مشکل امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی بی نظیر را اماده کرده ایم.

 

خرید کپسول آتش نشانی

 

اسپری اطفاء حریق نام این کالا می باشد که دارای حجم و وزن کمی بوده و هم کارایی بسیار بالایی دارد.شما براحتی هر زمان که حادثه اتش سوزی رخ داد می توانید از این محصول استفاده نمایید و سریعا در یک چشم بر هم زدن اتش را مهار کنید.

این اسپری و یا همان کپسول آتش نشانی دارای وزنی حدود 565 گرم بوده و قدرت مانور فوق العاده ای دارد.اسپری آتش نشانی به صورت کف زا بوده و در یک چشم بر هم زدن با اثری فوق العاده قوی تمام اتش را خاموش خواهد کرد.به دلیل کمحجم بودن و سبک بودن حتی خانم های خانه دار نیز می توانند از ان براحتی در منزل و در آشپز خانه خود استفاده نمایند.همین الان تصمیم بگیرید و اگر تمایل داشتید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول خود را سفارش دهید و بعد زا ردیافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این محصول با اندازه و حجم بسیار کم ان براحتی توسط خانم ها هم قابل استفاده بوده و واقعا می تواند در هنگام بروز حوادث نا گوار به کمک شما / آمده و از یک اتفاق بد جلوگیری نماید.

 

کلمات کلیدی:

اسپری اتش نشانی

کپسول اطفاء حریق , خرید کپسول آتش نشانی , کپسول آتش نشانی

 

=========================================================

خرید کارواش خانگی 8 حالته

 

 اگر برای شستن گیاهان و گل های خانه خود دچار مشکل هستید و یا شستن بعضی از سطوح در منزل برایتان دشوار و سخت است ما امروز دستگاه کارواش خانگی را به شما معرفی می کنیم.این کارواش دارای 8 حالت مختلف جهت آبیاری انواع گل و گیاه و همچنین سطوح مختلف بوده و از کاراییبالایی برخوردار است.

مثلا برای شستن نمای ساختما ن براحتی می توان با کارواش خانگی ایزی جت در عرض چند دقیقه کار شستشو را انجام داد.با این وسیله هم در مصرف آب و هم در زمان و نیروی کاری صرفه جویی خواهید کرد و به مراتب نتیجه کار با کیفیت تر خواهد بود.توسط 8 حالتی که در این کارواش تعبیه شده است می توان آب را به طرق مختلف  روی گل و گیاه و سطوح  بیرون ریخت و پاشید.

 

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین می توان آب را با فشار  از این وسیله به بیرون پرتاب کرد و این کار برای فواصل دور که قابل دسترس نیستند بسیار مناسب می باشد.

خصوصیات و قابلیت این دستگاه را می توان در موارد زیر به صورت کلی نام برد:

- شستشوي سطوح تا ارتفاع زياد بدون نياز به نردبان
- شستشوي كف و رفع جلبك و جرم كف
- باز كردن آبراه ها
- بازكردن  فيلتر استخر
-  آبياري ملايم گلهاي ظريف
- صرفه جويي در مصرف آب تا بيش از 50 درصد
- بدون نياز به طي و جارو حين شستشو و قدرت پاك كنندگي زياد تنها با فشار آب

 

کلمات کلیدی:

کارواش خانگی , خرید کارواش خانگی , کارواش چند کاره , خرید پستی کارواش خانگی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 114